Burgonyás tortilla

2012. május 29., kedd · Posted in , ,


Hozzávalók személyenként:
  • 1 burgonya,
  • 1 tojás,
  • 2 újhagyma,
  • só, 
  • bors,
  • olaj a sütéshez.

A hagymát megtisztítottam és vékony karikákra vágtam. Forró olajban, kavargatás mellett (nehogy megégjen) elkezdtem üvegesre párolni. A burgonyát megmostam, meghámoztam és lereszeltem. Hozzáadtam a hagymához, megsóztam és folyamatosan kavargattam, hogy ne égjen oda. 


Addig kavargattam, amíg a burgonya meglágyult. Ekkor felvertem a tojást és a hagymás - burgonyás keveréket a tojáshoz adtam. Jól összekavartam és hagytam 15 percig állni. A teflont a maradék olajjal visszatettem a tűzre, megvártam amíg kellőképp forró az olaj és beleöntöttem a krumplis keveréket. Szépen elegyengettem, hogy ne legyen túl vastag, aztán kissé megborsoztam. Egyik felét pirosra sütöttem, aztán óvatosan megfordítottam és a másik felét is pirosra sütöttem. 

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
martinelli. Üzemeltető: Blogger.