A digitális eszközök korszakában

2012. május 30., szerda · Posted in

... ezzel a mérleggel dolgozok én vidéken :) Biztos van olyan, aki ismeri, lehet van olyan is köztetek, akinek van ilyen a birtokában. Működik, megvannak hozzá a súlyok is. Nem tudom mennyire pontosan mér, de mivel nem patikai használatra kell, így megfelel nekem a sütikhez. 



A kép minőségéjért elnézést kérek, de mobiltelefonnal készült.

4 Responses to “A digitális eszközök korszakában”

  1. Most küldtem neked e-mailt, de időközben meg is találtalak, de jó! :) Belenéztem a korábbi bejegyzésekbe, de olyan szép dolgokat láttam, hogy mindjárt alaposan végigböngészem! :)

    VálaszTörlés
  2. :) érdekes ez a mérleg, talán a mamámnál a padláson láttam ilyet utoljára! Én már nem mernék vele méricskélni, de tök jó, hogy te ezzel sütsz-főzöl!!!! :)

    VálaszTörlés
  3. A kiflihez valókat ezen mértem és a harmonika kenyérhez valókat is és nem lett gond :)

    VálaszTörlés
  4. Nem rég kunyeráltunk el egy hasonlót egy rokontól, de csak dísz, bővíti a régiségek létszámát. De Anyukám még ilyet használt...

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
martinelli. Üzemeltető: Blogger.