Borsófőzelék tükörtojással vagy/és mititei-el

2012. június 25., hétfő · Posted in ,



Hozzávalók:
  • zöldborsó (saját termésű rajnai törpe),
  • hagyma,
  • kevés olaj,
  • só,
  • pirospaprika,
  • tej,
  • 2 kk. liszt.
A hagymát apróra vágtam, forró olajon megdinszteltem, hozzáadtam a pirospaprikát és felöntöttem vízzel. Hozzáadtam a borsót, a sót és puhára főztem. Két kk. lisztből és egy fél csésze tejből habarást készítettem, hozzáadtam a főzelékhez és hagytam addig, amíg a liszt kifőtt. 
Mi általában tükörtojással szoktuk fogyasztani, szerintem ez a kombináció a legelterjedtebb, de első nap mititei volt mellé. Aki nem ismerné, annak elmondom, hogy fasírt szerű hús. Mindkettővel nagyon finom.

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
martinelli. Üzemeltető: Blogger.