Kincset találtam

2012. június 6., szerda · Posted in



Nemrég a nagyinál takarítottam, rendeztem és erre a szakácskönyvre bukkantam. Lehet, hogy más kihajította volna, egyenesen a kukában landolt volna, de én nagyon értékelem, annak ellenére, hogy nincs fedele,  gyűrött és még ráadásul poros is volt. Megnéztem a neten és ez a borítója:


Budapesten adták ki 1957-ben, vagyis ez azt jelenti, hogy a könyv 55 éves az idén. Átlapoztam és nagyon jó, egyszerű (rég elfelejtett) és nagyszerű receptek vannak benne. Én szeretem a régi recepteket. Persze most nem azokra gondolok, amikhez javarészt zsírt kell használni, ugyanis az már nem egészséges, de ezeket a hozzávalókat lehet helyettesíteni.

Találtam még egy egész nagy rakás Dolgozó Nő-t, megkezdve az '50-es évek végétől egész a '80-as évek végéig. Ez a Nők Lapja romániai megfelelője, kb. annyi eltéréssel, hogy ezt a kommunista időkben adták ki. Ezekből kivágtam a recepteket és a befőzési tippeket. Szándékomban áll megosztani veletek, mert nagyon sok jó recept és tipp van köztük. Lesz majd olyan is, amit nem fogok elkészíteni, de közzé teszem, mert biztos lesz majd olyan, akit érdekel. Itt főleg a befőzési receptekre, tippekre gondolok. A másik ok pedig az, hogy szeretném egy helyen, rendezett formában látni őket, és majd, ha elkészítem, akkor kép is kerül a recept mellé.

2 Responses to “Kincset találtam”

  1. Nagyon várom, hogy feltegyél régi recepteket, befőzési tippeket. Előre is köszi.

    VálaszTörlés
  2. Ez tényleg kincs. valahol láttam már ezt a könyvet, de nem tudom, hol. Vagy Anyukámnak volt meg, vagy Anyósomnak. A Dolgozó Nő Anyukámnak is járt rendszeresen, de nem tudom, megvannak-e még. Én el is feledkeztem róla... de talán érdemes lenne kicsit kutakodni:-)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
martinelli. Üzemeltető: Blogger.