9 Responses to “Horgolt csipketerítő minta”

  1. Hát ez valami csoda szép. Sok mindent megtudok csinálni,de horgolni sajnos nem:))Ha eladásra is készül ilyen,már jelentkezem is!

    VálaszTörlés
  2. @Böbe - Én nagyon szeretek horgolni, de ilyet még nem készítettem. Nagy falat lenne ez nekem, de még a végén szavadon foglak és nekilátok elkészíteni egy ilyet. Lehet nem lesz 4x4-es, csak 2x2-es, de szerintem az is elég, mert a 4x4-es elég nagy (meg is mérem hamarosan), tömbházba nem is nagyon van ilyen nagy asztal. Ez a terítő vídéken van egy nagy kertes házban, ahol akkora a szoba, hogy bálteremnek is beválik.

    Szóval ne szólj nagyot ... :)

    VálaszTörlés
  3. Martinelli, szerintem is elég a 2x2-es,de még kisebbel is beérném:))Várom majd jelzésedet nagyon!

    VálaszTörlés
  4. Ez gyönyörűséges, tudok horgolni, de terítőt egyszerűen nem. Így csak táskában meg fülvédőben utazok.

    VálaszTörlés
  5. Egy kisebbre még lehet, hogy én is vevő lennék, olyan gyönyörű! :)

    VálaszTörlés
  6. Akkor erre a témára még visszatérünk. Maradjunk annyiban, hogy megprobálom elkészíteni, aztán jelentkezem :)

    VálaszTörlés
  7. Köszönöm, hogy feltetted.
    Ha megengeded, megosztom az Index Fórumos szakértő hölgyekkel, remélem lesz köztük, aki megbirkózik vele. íAz én képességeimet meghaladja ez a mintáról olvasás

    VálaszTörlés
  8. É Lenkot - oké, nyugodtan, hátha sikerül megfejteni :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
martinelli. Üzemeltető: Blogger.