Három az egyben

2012. augusztus 1., szerda · Posted in


Három az egyben, vagyis: London, Olimpia és csésze. Hogy miért írom le ezt? Mert imádom az Egyesült Királyságot, az Olimpiát és a csészéket is. Pontosabban csészemániás vagyok, nemrég számoltam össze 49-et a szekrényben. Ennek ellenére nagyon tudnék örülni egy ilyen készletnek :)  Kevés az esély rá, hogy hozzám találjon, de a remény hal meg utoljára, nem igaz?

3 Responses to “Három az egyben”

  1. Akkor nem vagy egyedül! Nagy Olimpia fan vagyok! Hajrá mindenki!!!

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Nem tudom, hogy meg mindg erdekel-e Teged a fentebb lathato bogre es teakionto, de az elobb utananeztem es eBay-en lehet kapni. En az alabbi keresokifejezesekkel talatam: olimpic souvenirs 2012 es big ben teapot.
    Szep napot, Zita

    VálaszTörlés
  3. Kedves Zita!
    Köszönöm szépen, hogy szóltál, nagyon kedves tőled. Megnéztem és tényleg találtam, de olyan drága, hogy sajnos nekem nem éri meg. Azért nagyon köszönöm. Neked is szép napot.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
martinelli. Üzemeltető: Blogger.