Szilvával töltött paradicsompaprika

2012. október 17., szerda · Posted in , , ,


Lényegében nem nagy dolog, épp úgy kell eltenni, mint a többi savanyúságot. Ki kell vágni a paprika magházát és megtömni kimagolt, keményebb, kompótnak való szilvával. Utána üvegekbe kell tenni, minden üvegbe kell tenni ízlés szerint tormát, almapaprikát (aki szereti) és savanyúság fűszert (szemes bors, koriander, babérlevél, mustármag, köménymag, csombord stb.). El kell készíteni a Kapros savanyúságtartósító lét, vagy a Picant Fix lét, ráönteni, lekötni és kész. A szilva hallattára sokan húzzák a szájukat, de nagyon finom tud lenni.

4 Responses to “Szilvával töltött paradicsompaprika”

  1. Még sosem hallottam így szilvával, de szívesen megkóstólnám:)

    VálaszTörlés
  2. Érdekes, még én sem hallottam erről a fajta savanyúságról! Bár ecetes szilvát szoktunk eltenni, az is nagyon finom, úgyhogy biztosan ez is jóízű! :)

    VálaszTörlés
  3. Én sem hallottam,de kóstolnám. már nézni is gyönyörűséges.

    VálaszTörlés
  4. Megéri kipróbálni, mert nagyon finom!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
martinelli. Üzemeltető: Blogger.