Lecsónak való télire

2012. november 17., szombat · Posted in ,

A nyáron el kellett utaznom és nem tudtam elfogyasztani a meglévő paradicsom és paprika készletemet. Ezért gyorsan eltettem télire, de nem a már jól bevált recept szerint, hanem csak úgy, szemre, abból ami volt. Megvágtam pár hagymát, a paprikát, a paradicsomot, kevés olajon, kevés sóval lepároltam. Üvegekbe tettem, kevés szalicilt tettem a tetejére, rácsavartam a kupakot és száraz dunsztba kidunsztoltam. Most pedig vehetem elő a lecsóhoz.

4 Responses to “Lecsónak való télire”

  1. Most pedig élvezheted az üvegbe zárt nyarat.

    VálaszTörlés
  2. És mennyire fini! sok féle kajába jó. nagy ötlet, kis üvegben...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, az a jó, hogy tényleg sok mindenbe fel lehet használni.

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
martinelli. Üzemeltető: Blogger.