Lebbencsleves

2012. december 10., hétfő · Posted in

Ez a leves nem volt mindennapos nálunk.  Azt hiszem nem is ettem az idei nyárig. Hallani hallottam róla, de valahogy kimaradt. Most már azt is tudom, hogy miért. Nekiláttam és elkészítettem. Finom lett, de nekem valahogy igen kalóriadús, laktató. 

Hozzávalók:
  • szalonna,
  • só,
  • pirospaprika,
  • hagyma,
  • levestészta,
  • zöldborsó, 
  • krumpli (én ezt mos kihagytam).
A szalonnát apró kockákra vágtam és a fazékban kiolvasztottam. Hozzáadtam az apróra vágott hagymát, megpároltam félig, hozzáadtam a tésztát és kavargatás mellett még pár percig pároltam. Hozzáadtam a pirospaprikát és felöntöttem. Ekkor került bele a borsó és a krumplit is itt kellett volna hozzáadni, de én kihagytam. Puhára főztem és kicsit még utánaízesítettem. 

Finom lett de nekem túl nehéz étel.

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
martinelli. Üzemeltető: Blogger.