Salate de boeuf - Francia saláta - Boeuf saláta

2013. január 16., szerda · Posted in ,



Hozzávalók:
  • a húslevesből a főtt zöldségek (sárgarépa, fehérrépa, zeller),
  • savanyú uborka,
  • só,
  • bors,
  • citromlé
  • házilag készített majonéz.
A zöldségeket apróra vágtam.  Összekevertem, sóztam, borsoztam, hozzáadtam a majonéz egy részét (hagytam a díszítéshez egy keveset) és citromlével savanyítottam. Rákentem a maradék majonézt és díszítettem.  Tálalás előtt 1-2 órára hűtőbe szoktam tenni, hogy az ízek összeérjenek. Pirítóssal isteni finom.

5 Responses to “Salate de boeuf - Francia saláta - Boeuf saláta ”

  1. Válaszok
    1. Hát még én! :) Betegre tudná enni magam belőle :)

      Törlés
  2. Hű de guszta! :)) - és ez a tavaszias díszítés!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Judit! Igyekszem már kifelé a télből :)

      Törlés
  3. Finom a levesben főtt zöldségekkel, és nagyon dekoratívan tálaltad! :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
martinelli. Üzemeltető: Blogger.