Kolbászos tészta - Pasta con salsiccia

2013. február 11., hétfő · Posted in ,


Hozzávalók:
  • 1 cikk fokhagyma,
  • kevés olíva olaj,
  • kolbász,
  • tészta,
  • paradicsomlé (házi)
  • két ágacska bazsalikom
  • reszelt sajt vagy juhtúró (én nem használtam)
A fokhagymát egészben a forró olajba dobtam, és hozzáadtam az apróra vágott kolbászt. Néha megkavartam és hagytam pirulni. Amikor úgy gondoltam, hogy már eléggé át van sülve, ráöntöttem a paradicsomlevet, hozzáadtam a bazsalikomot és hagytam kicsit főni. Sós vízben megfőztem a tésztát, leszűrtem, tányérra helyeztem és ráöntöttem a paradicsomos kolbászt. Meg lehet szórni sajttal, vagy juhtúróval, aki szereti.

5 Responses to “Kolbászos tészta - Pasta con salsiccia ”

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
martinelli. Üzemeltető: Blogger.