Mandulapelyhes, kakaós, tehéntúrós muffin

2013. február 2., szombat · Posted in

 
Hozzávalók:
  • 25 dkg liszt
  • fél csomag sütőpor
  • 2 tojás
  • 12 dkg cukor
  • 2 csomag vaníliás cukor
  • 12,5 dkg margarin
  • 25 dkg tehéntúró
  • 1 ek kakaó
  • 1 ek tejföl
  • 1 ek tej
  • mandula pehely.
Először előmelegítettem a sütőt 200 fokra. A lisztben elkevertem a sütőport és a kakaót. A keverő  tálban a tojást a cukorral és vaníliás cukorral habosra kevertem, hozzáadtam a puha margarint, a tehéntúrót, a tejet és tejfölt, majd simára kevertem. Ehhez hozzáadtam a lisztet és muffin formákba adagoltam. Jó kemény lett a massza, nem kell megijedni. Tetejüket megszórtam mandula pehellyel és pirosra sütöttem.

U.I. A formáját ne nézzétek :) Nekem nincs muffin formám, így csak papírba tettem, ezért ilyenek. 

8 Responses to “Mandulapelyhes, kakaós, tehéntúrós muffin”

  1. Nagyon guszták,egy párat meg tudnék enni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Rita - ha az ablak nyitva, azonnal küldöm :)

      Törlés
  2. Ha nem említed, nem is gondoltam volna, hogy nem formában sült. Tetszik, hogy túrós. Fincsi lehet!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem akarom becsapni az olvasót, ráadásul szerintem nem annyira formás, mint kéne :) ezért szóltam.

      Törlés
  3. Tegnap nálunk kis zabpelyhes készült, ezt is szeretnénk. A céklasalátát is megcsináltam, kicsit sok tormát raktam bele, de így is roppant finom. Holnap azt esszük a csülök mellé. :-)) Fel is teszem hamarosan. Köszi a receptet! :-))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A zabpelyhes is finom lehet, bár még nem volt szerencsém hozzá.

      A céklasalátába nem baj, ha több a torma, pár nap alatt összeérik, észre sem veszed, hogy sok, de szerintem addig megeszitek :) Várom a receptet! :)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
martinelli. Üzemeltető: Blogger.