Húsvéti meglepetés ajándék :)

2013. március 27., szerda · Posted in

Egy nagyon kedves bloggerina, Mrita úgy gondolta, hogy meglep engem ezzel a csodálatos ajándékkal. Sikerült is, mert nagyon meglepődtem! Még most is alig hiszek a szemeimnek :)


Kedves Mrita, nagyon szépen köszönöm ezt a csodálatos ajándékot! Mindkettő telitalálat! A könyv az egy olyan álom, ami most kicsit teljesült, ugyanis olvasva kicsit én is ott lehetek Görögországban: A könyvjelző a szívem csücske, mert imádom őket, ez ráadásul saját készítésű, ami a legértékesebb. Köszönöm szépen, hogy fáradoztál értem. 

Remélem nem haragszol, amiért kiírtam a világ szeme elé :) Nekem nagyon nagy ajándék, amit tőled kaptam és megérdemli, hogy itt szerepeljen.

One Response to “Húsvéti meglepetés ajándék :)”

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
martinelli. Üzemeltető: Blogger.