Kakaós tehéntúrós sütemény

2013. március 11., hétfő · Posted in ,


Hozzávalók
A tésztához:
  • 40 dkg finomliszt,
  • 25 dkg margarin,
  • 1 tojás,
  • 1 csomag sütőpor,
  • 3 ek. kakaópor,
  • 15 dkg cukor
  • fél dl tej
A töltelékhez:
  • 1/2 kg tehéntúró,
  • 20 dkg cukor,
  • 3 tojássárgája,
  • 1 csomag vaníliás cukor,
  • 2 vaníliás pudingpor,
  • 3 tojásfehérje kemény habja,
  • 5 dkg mazsola (én kihagytam) 

A tészta hozzávalóit összegyúrtam és két részre osztottam. Az egyik tésztát kinyújtottam és a sütőpapírral kibélelt tepsi aljára terítettem. A másik cipót, amíg a tölteléket készítettem, egy folpackba csomagolva  a fagyasztóba tettem, hogy könnyen reszelhető legyen. A töltelék készítése: a tojássárgákat a cukrokkal habosra kevertem, hozzákevertem a tehéntúrót, a pudingport és tovább kevertem. Majd óvatosan beleforgattam a kemény tojáshabot is. A krémet tepsiben várakozó tésztára simítottam, majd a másik tésztacipót ráreszeltem és előmelegített sütőben megsütöttem.

Az eredeti recept itt található.

5 Responses to “Kakaós tehéntúrós sütemény”

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
martinelli. Üzemeltető: Blogger.