Pizzás csiga

2013. március 17., vasárnap · Posted in , , ,


Hozzávalók:
  • 50 dkg liszt, 
  • 1 db 2,5 dkg-os élesztő
  • 250 ml víz,
  • 1 tojás,
  • 2 evőkanál olíva olaj
  • 2 kk. só,
  • 1 kk. cukor.
A töltelékhez:
  • házi csillei mártás (akinek nincs, az használjon ketchupot)
  • fekete olívabogyó kimagolva és apróra vágva,
  • reszelt sajt,
  • apróra vágott szalámi.


Az élesztőt 150 ml langyos vízben felfuttattam, amihez előzőleg hozzáadtam az egy kk. cukrot. A lisztet egy tálba tettem, hozzáadtam a sót, a tojást és a két kanál olajat, majd a felfuttatott élesztőt, és végül a maradék vizet. Jól összedolgoztam, addig, amíg egy jó, nem ragadó tésztát kaptam. Egy órát letakarva, meleg helyen pihentettem amíg duplájára kelt.

Ekkor a tésztát lisztezett deszkát finoman átgyúrtam. Két részre osztottam. Mindegyik részt lisztezett deszkán téglalap alakúra nyújtottam, vékonyan megkentem házi csillei mártással, rászórtam  a feltétet, összecsavartam, két ujjnyi vastagra vágtam és sütőpapírral kibélelt tepsibe helyeztem. Előmelegített sütőben pirosra sütöttem.

3 Responses to “Pizzás csiga”

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
martinelli. Üzemeltető: Blogger.