Tehéntúrós rakott palacsinta

2013. március 5., kedd · Posted in ,

Régebb nálunk ez nagy sláger volt, de sajnos nem emlékszem pontosan arra, hogy édesanyám hogyan is készítette a krémet. Azt tudom, hogy az ordás palacsintába a krémhez az ordát összetörte, adott hozzá tojást (vagy csak tojássárgát?), cukrot, megkente a palacsintákat is visszatette még a sütőbe, megforgatva, megsütötte mindkét felét, de ezt a tehéntúróst nem tudom hogyan készítette. 


Én megsütöttem a palacsintákat (itt 9 palacsinta van), negyed kg tehéntúróhoz hozzáadtam annyi cukrot, hogy elég édes legyen (kb. 3 ek) és rákentem a palacsintára, majd a következőt rátettem, azt is megkentem és így folytattam, míg a krém tartott. Így is nagyon finom, szerintem nem kell hozzá tojás. Lehet adni hozzá mazsolát is, kicsit feldobja.

2 Responses to “Tehéntúrós rakott palacsinta”

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
martinelli. Üzemeltető: Blogger.