Bundás kenyér sütés olaj nélkül

2013. április 26., péntek · Posted in , , ,

Sosem titkoltam, sőt, itt is többször hangoztattam, hogy nagyon ellene vagyok az olajban sütésnek. Egészségtelennek tartom, de nagyon!

Egyedül a bundás kenyér és a tojás az, amit hajlandó vagyok olajban sütni és néha a bécsi szelet, de az nagyon ritka. 

Nemrég a Facebookon az egyik csoporttársam említette, hogy ő a bundás kenyeret olaj nélkül süti. Nagyon csodálkoztam, de alapjában véve jó ötletnek tartottam.  Tegnap végre kipróbáltam és íme az eredmény!


Teflonban sütöttem olaj nélkül. Pont olyan finom, mint amit olajban sütünk, csak épp nem tocsog az olajtól és egészséges.

Próbáljátok ki, nincs mit veszíteni.

Kérésre feltöltöm a teflonos serpenyőm képét. Így néz ki sütés után.


Kell hagyni felforrósodni és már bele is lehet tenni. A szélén van pár maszat, de az sem odaragadt tojás, ha hozzányúlok, azonnal lejön.

Nem tudom más edényben hogyan voiselkedne, de teflonban ideálisan megsüthető.

7 Responses to “Bundás kenyér sütés olaj nélkül”

  1. De jó, hogy megosztottad velünk is, köszönjük!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szívesen. Örülök, ha valami okosat, hasznosat tudok hozni.

      Törlés
  2. Nem ragadt le a tojás az edénybe?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Éva, én is attól tartottam, hogy leragad, de egyáltalán nem ragadt le. Igaz az én serpenyőm kb. 2 éves és nagyon jó állapotban van, ép rajta a teflon réteg. Feltöltök egy képet a serpenyőről, még nincs kimosva, hogy lásd hogy néz ki a sütés után.

      Törlés
  3. Ez nagyon jó ötlet, mindenképp kipróbálom, mert nagyon szeretjük a bundás kenyeret és zsömlét.
    Ráadásul nincs az a tömény olajszag.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na igen, a szag a másik, ami miatt ez nagyon jó!

      Törlés
  4. Mi is nagyon szeretjük a bundás kenyeret, főleg a gyerekeim! :) Ki is fogom próbálni így sütve, kíváncsi vagyok, milyen lesz! :) Egészségesebb, az biztos! :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
martinelli. Üzemeltető: Blogger.