Gombás, tejszínes csirke

2013. június 19., szerda · Posted in ,

Donal Skehan készítette el ezt a receptet vasárnap a  Fem3 TV adón. Nem szoktam ilyen főző műsorokat nézni, ezen véletlenül akadt meg a szemem. Láttam, hogy jól indult és végignéztem. Nem bántam meg, mert megtetszett és el is készítettem.


Hozzávalók:
  • 20 dkg császárszalonna,
  • kevés vaj,
  • 3 csirkecomb,
  • 1 nagy fej hagyma,
  • 25 dkg csiperke gomba,
  • 2 dl fehérbor,
  • kevés vágott petrezselyem,
  • 1 cikk zúzott fokhagyma,
  • tejszín,
  • kakukkfű.

A vajon megpároljuk, kicsit megpirítjuk a csirkecombokat. Kivesszük a combokat, a vajhoz hozzáadjuk  az apróra vágott császárszalonnát, az apróra vágott hagymát és a felszeletelt gombát. Kissé kevergetve megpároljuk, majd hozzáadjuk a combokat, felöntjük a fehérborral, hozzáadjuk a fokhagymát és a kakukkfüvet, és lefedve puhára főzzük. Ekkor kivesszük a combokat és folytonos kavargatás mellett apránként hozzáadjuk a tejszínt és a vágott petrezselymet. Kicsit összerotyogtatjuk és máris tálalható.

Én annyit változtattam a recepten, hogy nem bőröstől tettem bele a combokat, mert mindig megnyúzom, így nem pirítottam meg őket vajon. Kifelejtettem a császárszalonnát. Amikor kész volt az étel, akkor láttam, hogy ott van a hűtőben. Tejszín helyett tejfölt használtam. Ő kakascombot használt, én pedig csirkecombot. Hamar elkészült és isteni finom lett. Ezt többször el fogom készíteni. 

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
martinelli. Üzemeltető: Blogger.