Zöldséges paradicsomleves

2013. június 9., vasárnap · Posted in


Hozzávalók:
  • 3 kisebb sárgarépa karikára vágva,
  • 1 közepes fej hagyma egészben,
  • 2 ek csíkokra vágott paprika,
  • 2 ek zöldborsó,
  • 2 ek kukorica,
  • 3 ek rizs,
  • só,
  • 330 ml paradicsomlé (házit használtam),
  • apróra vágott petrezselyem.

A karikára vágott sárgarépát a hagymával feltettem főni. Hozzáadtam a zöldborsót, a paprikát, a kukoricát, a sót és majdnem puhára főztem. Ekkor hozzáadtam a rizst, a petrezselyemzöldet és addig főztem, amíg minden puha nem lett. Utána hozzáöntöttem a paradicsomlét és hagytam még pár percig főni.

One Response to “Zöldséges paradicsomleves”

  1. Férjem nem szereti a paradicsomlevest, ezért nagyon ritkán főzök. Próbáltam már húsgombóccal is, mert ugye húsimádó, úgy sem rajongott érte. Így zöldségesen is kipróbálhatnám... Hátha! Nekem biztosan ízlene!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
martinelli. Üzemeltető: Blogger.