Eperkukorica - Figyelem!

2013. július 7., vasárnap · Posted in

Kedves bloggerinák és bloggerek :) 

Talán két éve már annak, hogy egy számomra nagyon kedves bloggertől, Mritától kaptam egy kis tasak eperkukoricát. Itt is köszönöm szépen, hogy elosztotta velem :) Nem tudom mennyi volt benne, talán 20 - 30 szem, már nem emlékszem. Ő is kapta, ha nem tévedek Ágnestől. 

A lényeg: idén sikerült elvetni és így néz ki: 


Ha nem történik semmi rendkívűli, akkor a jelek szerint termés is lesz. Ilyen:


A végső lényeg: szeretnék hozzájárulni az elterjesztéséhez. Már most megírom, hogy mire beérik, legyen konkrét tervem annak függvényében, hogy milyen nagy az igény rá.

Tehát: ha van kerted, vagy más lehetőséged elvetni és szeretnéd is, akkor kérlek itt hagyj egy megjegyzést. Ha van olyan ismerősöd, akit esetleg érdekel, szólj neki és irányítsd ide. Az a lényeg, hogy aki kapja, az tényleg vesse el vagy adja át olyannak, aki elveti. Nem szeretném, ha valahol a fiók mélyén heverne. 

Ez egyelőre csak értesítő, ha beérik, akkor lesz egy másik bejegyzés is konkrétumokkal. 

Remélem lesz keletje :)

12 Responses to “Eperkukorica - Figyelem!”

  1. Nagyon örülök, hogy ilyen szépek lettek, lesznek. Nekem sajnos a fiók mélyén fekszenek. Gyönyörűek. A szétosztással a szeretetet is osztod, szép gesztus.

    VálaszTörlés
  2. Engem majd érdekelne, csak nem tudom, itthon leszek-e még az őszön, de az anyumék címét megadom, szeretnék belőle:)
    Mritához is szólnék egyben, kedves Mrita, mindig járok nálad, megnézem a bejegyyéseid, de sajnos sosem tudok megjegyzést hagyni nálad, egyszerűen nem jelenik meg az ablakocska ahová írnom kéne.

    VálaszTörlés
  3. Tavaly láttam valamelyik blogon eperkukoricát,addig nem is ismertem, nagyon megörvendenék néhány szemnek. Lenne egy gond, Romániában lakom:(

    VálaszTörlés
  4. én majd elfogadnék pár szemet, odaadom apukámnak, hogy vesse el a kertbe. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Küldök :) szólhatsz már a papának, hogy jövőre tervezze be :)

      Törlés
  5. Erika! Engem is êrdekelne! S még az is, mire lehet használni. Ha nálam nem jutna neki hely, anyukám majd elveti. De mivel jövőre gondolkodom növénytársításban, jol jöhet majd babkarónak is. :) többes hasznositású növény!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pattogatott kukoricát lehet belőle készíteni és dísznövénynek is megfelel. De én elsősorban popcornot szeretnék belőle készíteni :)

      Törlés
  6. Úgy látom,hogy nagyon régi már ez a bejegyzés, de én sajnos csak most találtam rá. De most legalább már van kertem... :) , ahova nagyon szeretnék eperkukoricát is, ha tudnál küldeni pár szemet legalább, /helyem van neki bőven. / Ha küldenél egy üzenetet az anyatanul@gmail.com - ra ,hogy megadhassam a címemet, nagyon hálás lennék.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
martinelli. Üzemeltető: Blogger.