Kenyéren sült tükörtojás

2013. augusztus 25., vasárnap · Posted in , , ,


Hozzávalók személyenként:
  • 1 jénai tál teteje,
  • kevés vaj,
  • 1 szelet kenyér,
  • felvágott,
  • 1 tojás,
  • só ízlés szerint.

A jénai tálat vastagon kivajaztam. A kenyeret úgy vágtam, hogy ki tudjam vele bélelni a tálat. A közepét kicsit megvajaztam, de aki kolbászt használ, annak szerintem nem kell, mert a kolbász zsíros és kisül belőle annyi, hogy a kenyér ne legyen száraz. Én lengyel kolbászt használtam, ami nem zsíros. Utána ráhelyeztem a karikára vágott lengyel kolbászt, ráütöttem a tojást és sütőbe toltam. Közepes lángon addig sütöttem, amíg a tojás megsült és a kolbász is piros lett.

Ezt a végtelenségig lehet variálni. Lehet tenni a tetejére sajtot, paprikát, amit az ember épp szeret. Egyszerű és gyorsan el lehet készíteni. Nagyobb adag esetén jó a nagy jénai tál is.

6 Responses to “Kenyéren sült tükörtojás”

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
martinelli. Üzemeltető: Blogger.