Kolbászos, juhtúrós focaccia

2013. augusztus 28., szerda · Posted in , , ,



Hozzávalók:
  • 560 g liszt, 
  • 2 csipet só, 
  • 1 tasak porélesztő, 
  • 340 ml víz, 
  • 6  ek. olívaolaj. 
A tetejére:

A lisztet egy tálba tettem, hozzákevertem a sót és a szárított élesztőt, majd hozzáadtam az olívaolajat és apránként a langyos vizet is, miközben összedolgoztam. Miután összeállt, még további 5 percig dagasztottam. Egy rugalmas, könnyű tésztát kaptam belőle, amit szétlapítottam, olívaolajjal kikent  sütőpapirra tettem egy négyszögletes tepsibe. Konyharuhával letakartam és 30 percet kelesztettem. Utána megkentem csilleive, elhelyeztem rajta az apró darabkákra vágott kolbászt, majd rászórtam a darabos juhsajtot. Előmelegített sütőben megsütöttem. 

Nagyon egyszerű, hamar elkészül és rendkívül finom! Próbáljátok ki. 

6 Responses to “Kolbászos, juhtúrós focaccia”

  1. De rég sütöttem focacciat, pedig fincsi, csak most hanyagolnom kell a szénhidrátot, amennyiben lehet:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az biztos, hogy nem fogyókúrás fogás, de ha többen vagytok, akor el lehet készíteni és Te is ehetsz belőle egy keveset. :)

      Törlés
  2. Hű, ez nagyon finom lehet, igazán guszta! :)

    VálaszTörlés
  3. Sokszor lementettem a focacca receptet, de még sosem sütöttem meg :-)...majd télen sort kerítek rá.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
martinelli. Üzemeltető: Blogger.