Tejfölös őzlábgomba paprikás puliszkával

2013. október 1., kedd · Posted in ,


Hozzávalók:
  • egy doboz konyhakész, főtt őzláb,
  • egy közepes fej hagyma,
  • kevés olaj,
  • 1 kk pirospaprika,
  • 125 ml tejföl,
  • só,
  • bors,
  • puliszka.


A gombát már főve kaptam, így nem volt sok dolgom vele. Kevés forró olajon üvegesre pároltam a hagymát. Hozzáadtam a vágott gombát, sóztam, borsot adtam hozzá, még pároltam egy keveset, majd hozzáadtam a pirospaprikát és felöntöttem vízzel. Kb. 15 percig pároltam még, aztán hozzáadtam a tejfölt és pár kavarás után levettem a tűzről. Puliszkával tálaltam.

Ha friss gombát használunk, akkor kevesebb vizet kell adni hozzá, mert a gomba sok vizet enged.

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
martinelli. Üzemeltető: Blogger.