Béres Alexandra diétás, egészséges tojáskréme

2014. február 18., kedd · Posted in ,

Ezt a receptet Béres Alexandrától (akire nagyon felnézek) "vettem kölcsön". Könnyen elkészíthető, egészséges és finom!


Diétás tojáskrém:
  • 5 tojás
  • joghurt
  • mustár
  • petrezselyemzöld
  • őrölt, piros paprika
  • bors
A tojásokat megfőztem, majd lereszeltem. A többi hozzávalóból krémet kavartam, hozzáadtam a lereszelt tojást és összekavartam. Korpás, vagy teljes kiőrlésű kenyérrel fogyasztom. 

4 Responses to “Béres Alexandra diétás, egészséges tojáskréme”

  1. Szeretem a tojáskrémet és ha meg egészséges is, akkor csak jó lehet :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez rendszeres lesz nálam, mert nagyon finom :)

      Törlés
  2. Nagyon jól hangzik, igy még nem csináltam de finom lehet! A kényérrel együtt:))

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
martinelli. Üzemeltető: Blogger.