Paradicsomos ceruzabab főzelék

2014. március 8., szombat · Posted in ,


Hozzávalók:
  • 1 üveg paradicsomos zöldbab,
  • 2 ek liszt,
  • 1 bögre tej,
  • bazsalikomos ecet ízlés szerint,
  • kevés só.
A házilag befőzött paradicsomos ceruzababot  egy lábasba öntöttem és adtam hozzá 1 - 2 ek vizet, majd feltettem főni. A lisztből és a tejből csomómentes habarást készítettem, hozzáadtam a babhoz és kavargatás mellett hagytam kiforrni.  Végül ecettel és sóval ízesítettem. 

Gyorsan el lehet készíteni. Lehet sült kolbásszal, hússal is tálalni, de csak így magára is nagyon finom.

2 Responses to “Paradicsomos ceruzabab főzelék”

  1. Én is készítettem a tegnap, csak egyszerűen paradicsomlével öntöttem fel, és zöldhagymaszárral ízesítettem:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, úgy is lehet. Nekem ezek már az üvegben voltak :)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
martinelli. Üzemeltető: Blogger.