Prézlis tészta, vagy prézlis laska, ahogy nálunk mondják

2014. április 11., péntek · Posted in

Ez is egy nosztalgia étel, szegény ember ebéde volt valamikor :) Nagymamám és édesanyám is gyakran készítette. Néha megkívánom és olyankor elkészítem én is. Most megosztom veletek is. Egyszerű, hamar elkészül és igencsak laktató, hisz csupa szénhidrát.  Azt hiszem gyerekkoromban azért szerettem annyira, mert cukorral (is) lehet enni. Lehet lekvárt, dzsemet adni hozzá, mindenképp finom.


Hozzávalók:
  • csavart tészta (vagy más is jó),
  • prézli (zsemlemorzsa),
  • cukor,
  • kevés só.
A prézlit enyhén megpirítottam. A tésztát enyhén sós vízben megfőztem, leszűrtem és hagytam lecsepegni. Beleforgattam a prézlibe és tálaláskor megcukroztam.

2 Responses to “Prézlis tészta, vagy prézlis laska, ahogy nálunk mondják”

  1. Én nem rég ismerkedtem meg ezzel az étellel, Zilahon, az unokatestvérem készített nekünk. Jó sok eperlekvárral ettük. El is nyerte a tetszésemet, itthon is készítettem, s még fogok is.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Lekvárral is nagyon finom. Igaz én még nem ettem lekvárost, de akkor épp ideje :)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
martinelli. Üzemeltető: Blogger.