Töltött fasirtgolyók petrezselymes krumplival

2014. április 16., szerda · Posted in ,


Hozzávalók 3 személyre:
A fasírthoz:
  • 30 dkg darált hús,
  • 4 egész tojás,
  • 2 ek gríz,
  • só,
  • őrölt bors,
  • 2 cikk zúzott fokhagyma,
A krumplihoz:
  • 4 nagy héjában főtt krumpli,
  • kevés olaj,
  • apróra vágott petrezselyemzöld.

A krumplit sós vízben héjastól megfőztem. Leöntöttem róla a vizet és 30 mp-ig hideg vízbe tettem, majd leöntöttem róla a vizet és amikor annyira kihűlt, meghámoztam, majd kockára vágtam.
3 tojást keményre főztem és megpucoltak. A darált húst egy keverőtálba tettem, hozzáadtam 1 felvert tojást, a sót, a borsot, a fokhagymát és a 2 ek grízt. Jól összedolgoztam és hagytam 10 percig állni. Utána a főtt tojásokat kettévágtam, majd húsba csomagoltam és forró olajon megsütöttem. Természetesen nem osztottam el elég egyenletesen a húst, egyes helyeken igen vékony volt a húsréteg, sütéskor összesűlt és most kilátszik a tojás, de ez benneteket n zavarjon :D A kockára vágott krumplit forró olajban kicsit megforgattam, rászórtam a vágott petrezselyemzöldet és máris tálalható volt. Jó étvágyat!

2 Responses to “Töltött fasirtgolyók petrezselymes krumplival”

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
martinelli. Üzemeltető: Blogger.