Rebarbarás, zabpelyhes piskótatorta

2014. május 18., vasárnap · Posted in ,

Nagyon szeretjük a rebarbarát. Az idén ez az első süti, amit rebarbarával készítek. Most találtam ki a receptet, de nagyon finom lett. Tudom ajánlani :)

 
Hozzávalók:
  • 4 egész tojás,
  • 25 dkg kristálycukor,
  • 20 dkg fehér liszt,
  • 5 dkg zabpehely,
  • 1/2 csomag sütőpor,
  • 2 kk vaníliás cukor,
  • 6 ek víz,
  • 3 szál rebarbara. 

A tojásokat szétválasztottam, a tojásfehérjékből kemény habot vertem, majd félretettem. A tojássárgákhoz hozzáadtam a kristálycukrot és a vaníliás cukrot, majd habosra kavartam.  A lisztbe belekavartam a zabpelyhet, a sütőport és apránként hozzáadtam a tojássárgához és simára kavartam, hozzáadva közben a vizet is. Utána a tojásfehérjét óvatosan beleforgattam a masszába és sütőpapírral kibélelt formába öntöttem. A rebarbarát megmostam, meghámoztam és 0,5 cm-es karikákra vágtam, majd egyenletesen rászórtam a tésztára. Előmelegített sütőben, lassú tűzön aranybarnára sütöttem.

4 Responses to “Rebarbarás, zabpelyhes piskótatorta”

  1. Jó kis receptet találtál ki! Szépre sült a piskóta!

    VálaszTörlés
  2. Még sosem ettem rebarbarát, de a sütid nagyon jól néz ki vele! :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
martinelli. Üzemeltető: Blogger.