Spenótfőzelék bundás kenyérrel

2014. május 1., csütörtök · Posted in , ,

Ez egy másik olyan recept, amit szintén ki szerettem volna próbálni. Nálunk régebb (szüleim, nagyszüleim idejében) a spenótfőzeléket kizárólag tükörtojással tálalták. Ez volt a hagyomány, a szokásos. Én már többféleképp elkészítettem:
Hallottam, hogy mások bundás kenyérrel fogyasztják és most én is kipróbáltam. Spenótfőzelék recept a régi blogomon, ITT.


Lényegében ugyanazt eszed: spenótfőzelék, tojás, kenyér. Csak más elkészítésben. Ez is nagyon finom. Azt hiszem váltakozva fogom elkészíteni ezután ezt az ételt. Jó a változatosság :)

2 Responses to “Spenótfőzelék bundás kenyérrel”

  1. Nagyon jól néz ki! Még sosem próbáltam a spenótot bundás kenyérrel, de érdekesen hangzik! :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
martinelli. Üzemeltető: Blogger.