Diós, lekváros, zabpelyhes keksz

2014. július 31., csütörtök · Posted in , , , ,


Hozzávalók:
  • 20 dkg darált dió,
  • 14 dkg zabpehely,
  • 13 dkg liszt,
  • 16 dkg cukor,
  • 1 csipet só,
  • 180 ml olaj,
  • 2 felvert tojás,
  • 1 ek Monini csokieszencia
  • ribizli lekvár (vagy egyéb savanykás lekvár).

A száraz alapanyagokat a keverő tálba tettem és jól összekevertem. Hozzáadtam a felvert tojásokat és az olajat és ismét összekevertem. Ezután 40 percre a hűtőszekrénybe tettem. Utána kézzel kis golyókat formáltam belőle, a közepükbe ujjal lyukat formáltam és megtöltöttem lekvárral, majd sütőpapírral bélelt tepsibe tettem és megsütöttem.
Nem kell megijedni, nem lesz belőle összeálló massza, de nem esik szét. Sütéskor buborékol az olaj a kekszen, de ez nem azt jelenti, hogy nyers. Szép ropogós kekszek lettek.

One Response to “Diós, lekváros, zabpelyhes keksz”

  1. De szépek a karvirágok! Meg a süti is! Különösen tetszik a lekvár a közepén:-)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
martinelli. Üzemeltető: Blogger.