Meggyes, barackos piskóta

2014. július 11., péntek · Posted in , ,

Ez is a 4 tojásos piskóta egyik változata. Nyáron gyümölcsszezonban ez megy nálunk :)

Hozzávalók:
  • 4 egész tojás,
  • 25 dkg kristálycukor,
  • 10 dkg tk liszt,
  • 15 dkg fehér liszt,
  • 1/2 csomag sütőpor,
  • 1 ek vaníliás cukor,
  • 50 ml víz,
  • meggy,
  • 2 barack. 

A tojásfehérjéből és a vaníliás cukorból kemény habot vertem. A tojássárgát a cukorral habosra kavartam, majd apránként hozzáadtam a lisztes, sütőporos keveréket, apránként öntve hozzá a vizet. Óvatosan belekavartam a habot úgy, hogy össze ne törjön. Sütőpapírral kibélelt tepsibe öntöttem, majd a tetejére szórtam a meggyet és a barackot. Előmelegített sütőben megsütöttem.

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
martinelli. Üzemeltető: Blogger.