Bögrés almás-fahéjas sütemény

2014. augusztus 29., péntek · Posted in , ,

Nem tudom hány almás süti recept van a blogomon, de én hoztam még egyet.


Hozzávalók:
  • 6 egész tojás,
  • 1,5 bögre cukor,
  • 1 tasak vaníliás cukor,
  • 20 dkg margarin vagy vaj,
  • 3 bögre liszt,
  • 1 ek fahéj,
  • 1/2 tasak sütőpor,
  • 1 kg kockára vágott alma.
A tojásokat a cukorral és vaníliás cukorral habosra kavartam. Hozzáadtam a margarint és addig kavartam, amíg csomómentes nem lett. A többi (száraz) hozzávalót is hozzákavartam szép óvatosan. Majd végül beleforgattam a meghámozott, apró kockára vágott almát.  Sütőpapírral bélelt tepsibe öntöttem és előmelegített sütőben, lassú tűzön megsütöttem. Egy nagyobb tepsi kell hozzá, mert a kicsi, hagyományos méretű nem elég.

Jó ez a recept, mert nem kell sokat pepecselni vele. Hamar össze lehet dobni a sütit.

4 Responses to “Bögrés almás-fahéjas sütemény”

  1. Jól néz ki és különben is almás sütikből sosem elég! :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jól néz ki, biztos nagyon finom. A környezet is csodás a képen.

    VálaszTörlés
  3. az 1 db vaj mit takar mennyisegileg?:)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
martinelli. Üzemeltető: Blogger.