Zabpelyes, szilvás, barackos lepény

2014. augusztus 15., péntek · Posted in , , ,

Most nyáron inkább a gyümölcsös sütiknek van a szezonja. Ilyenkor majdnem minden gyümölcsből készítek sütit. Most épp a barack és a szilva volt soron. A savanykás szilva és az édes barack egész jó kombináció. Ez a süti azért is jó, mert mivel külön sorba van helyezve rajta a gyümölcs, lehet csak barackos kockát vágni belőle és külön szilvást, így mindenki olyant vesz, amilyent épp kíván. Én mindkettőből vágtam, ez van lefényképezve, de lehet külön is vágni.


Hozzávalók:
  • 20 dkg liszt, 
  • 25 dkg margarin,
  • 15 dkg cukor,
  • 6 tojás,
  • 5 dkg zabpehely,
  • 1/2 tasak sütőpor,
  • 2 tasak vaníliás cukor
  • 1 csipet só. 
A tetejére:
  • 3 nagy őszibarack szeletekre vágva,
  • 8 db. szilva négybe vágva.


A margarint a mixer edényébe tettem és a cukorral habosra kavartam. Hozzáadtam a tojásokat és tovább kavartam. Utána fokozatosan hozzáadtam a száraz hozzávalókat is és csomómentesre kavartam. A tepsit egy kivajazott sütőpapírral kibéleltem és beleöntöttem a zabpelyhes masszát. A gyümölcsöket megmostam és kimagoltam. A szilvát négybe vágtam, a barackot szeletekre és a képen látható módon rátettem a masszára. Előmelegített sütőben, kettes fokozaton megsütöttem. Könnyű elkészíteni és hamar elkészül. Ráadásul nagyon finom.

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
martinelli. Üzemeltető: Blogger.