Harmonika krumpli

2014. október 28., kedd · Posted in ,

A krumpli-hús kombónak nagyon sok változata létezik. Ezzel a változattal már rég szemezek, és most eljött az ideje, hogy el is készítsem. 



Hozzávalók:
  • krumpli,
  • szalámi, vagy egyéb felvágott,
  • hagyma,
  • só,
  • kevés víz,
  • alufólia.
A krumplit megmostam, meghámoztam és fél cm széles bevágásokat ejtettem rajta. A vágásra vigyázni kell, mert ha végig vágod, akkor szétesik. Gyakorolni kell, még nekem is, mert eléggé bevágtam és amikor megsült, szétesett a krumpli, ezért nincs csak "nyers" kép.
A szalámit karikákra vágtam és minden behasításba tettem egy, két szelet szalámit, kolbászt. A hagymát is vékony szeletekre vágtam és a szalámi mellé tettem egy - egy szeletet. Az így megtöltött krumplikat egy jénai tálba tettem, öntöttem hozzá egy nagyon kevés vizet, megsóztam a krumplikat és alufóliával letakartam. Ha van fedője a tálnak, akkor fedővel kell lefedni, az enyémnek nincs, ezért használtam alufóliát. Sütőbe toltam és kb. 20 percig sütöttem közepes lángon. Ekkor kivettem, a krumpli már meg volt puhulva, így levettem az alufóliát és visszatettem kicsit pirulni. 

2 Responses to “Harmonika krumpli ”

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
martinelli. Üzemeltető: Blogger.