Szines omlett

2014. október 13., hétfő · Posted in , , , ,

Ez megint egy olyan terület, ahol a végtelenségig lehet variálni a hozzávalókat. Már sok változatát elkészítettem. Most egy paprikás, oregánós változatot hoztam nektek.  Ehhez sem kell sok tudomány, de azért leírom a receptet :)


Hozzávalók személyenként:
  • 2 tojás, 
  • 3 vékony szelet piros  paprika,
  • 3 vékony szelet zöld  paprika, 
  • egy csipet oregánó,
  • kevés só,
  • kevés olaj. 
A paprikát a forró olajon kicsit megfuttattam, majd ráöntöttem a felvert tojásokat. Ízlés szerint sóztam, megszórtam oreganóval és lefedve megsütöttem. A sült paprika egy különleges ízt kölcsönöz neki. Friss paradicsommal és uborkával tálaltam.

2 Responses to “Szines omlett”

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
martinelli. Üzemeltető: Blogger.