Francia burgonya

2014. november 8., szombat · Posted in


Hozzávalók:
  • 1 kg nyers burgonya,
  • 4 dl tejföl,
  • 2 tojás,
  • 2 ek olaj,
  • 1 ek só,
  • 1 kk reszelt szerecsendió,
  • 2 ek olaj,
  • 2 ek zsemlemorzsa
  • reszelt sajt.
A tepsit olajjal megkentem és megszórtam zsemlemorzsával. A burgonyát meghámoztam, kb. 3 mm vastag szeletekre vágtam és soronként a tepsibe helyeztem, minden sort megsózva. A tojásokat felvertem, hozzáadtam a tejfölt és a fűszereket, majd az egészet a burgonyára öntöttem, kicsit megrázogatva, hogy mindenhova jusson. Fóliával letakartam és a sütőbe toltam. Közepes lángon kb. 40 percig sütöttem, majd levettem róla a fóliát, megszurkáltam, hogy lássam, megpuhult már a burgonya és mivel már puha volt, rászórtam a reszelt sajtot és visszatoltam a sütőbe. Még kb. 15 percig sütöttem, hogy a sajt ráolvadjon. Lehet hagyni, amíg a sajt piros lesz, ki ahogy szereti. 


3 Responses to “Francia burgonya”

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
martinelli. Üzemeltető: Blogger.