Tejfölös csiperke gomba paprikás puliszkával

2014. november 22., szombat · Posted in ,

Ezt a paprikást kicsit másképp készítettem, mint ahogy a gombapaprokást általában készíteni szoktam. 


Hozzávalók 4 személyre:
  • 0,5 kg csiperke gomb,
  • 1 fej hagyma apróra vágva,
  • só,
  • kevés őrölt bors,
  • apróra vágott petrezselyem,
  • kevés olaj,
  • tejföl.
A hagymát apróra vágtam, kevés olajon üvegesre pároltam. Utána hozzáadtam a megtisztított és felszeletelt gombát. Pár percig, kavargatás mellett pároltam, aztán felöntöttem annyi vízzel, hogy majdnem ellepje. Hozzáadtam a sót és puhára pároltam. Régebb mindig lisztes, tejfölös habarást készítettem és úgy sűrítettem a paprikást, de most gondoltam ideje kipróbálni milyen liszt nélkül. Így hozzáadtam a tejfölt és hagytam összerotyogni. Puliszkát főztem mellé és tálaláskor egy kis vágott petrezselymet szórtam a tetejére. Nagyon finom lett és ezentúl mellőzöm a lisztet, mert a puliszkában van elég szénhidrát amúgy is.

3 Responses to “Tejfölös csiperke gomba paprikás puliszkával”

  1. De tudnám szeretni! Én sosem teszek lisztet a tejfölös húshoz, gombához- anélkül is finom.

    VálaszTörlés
  2. Jaj, de tetszik! Még sosem ettem puliszkát, de ezzel a tejfölös gombával nagyon finom lehet! :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
martinelli. Üzemeltető: Blogger.