Ropogós pizza, élesztő nélkül

2014. december 9., kedd · Posted in



Kipróbáltam ezt a pizza receptet. Kétszer :) Igen, két nekifutás kellett ahhoz, hogy egyszer sikerüljön. Így jár, aki nem veszi figyelembe az utasításokat.

Első alkalommal kolbásszal és juhtúróval készítettem és mivel mindkettő zsíros, nemhogy nem lett ropogós, hanem tocsogott az zsírban.

Másodszor szalámival készítettem, és kevés sajtot reszeltem rá. Egyébként nagyon finom, tényleg ropogós. Mondjuk nekem több kellett, mint 8 perc sütés, mert nincs légkeveréses sütőm és rendes tepsiben sütöttem.

Nem írom le a receptet, mert ott a videó, szerintem nincs értelme ismételni. Aki szeretné a receptet, az amúgy is megnézi a videót.


2 Responses to “Ropogós pizza, élesztő nélkül ”

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
martinelli. Üzemeltető: Blogger.