Tejfölös spagetti csirkemell kockákkal

2014. december 1., hétfő · Posted in ,

Még egy recept, amit tapasztalat nélkül is, gyorsan el lehet készíteni. 


Hozzávalók:
  • 1 csirkemell,
  • 1 kápia paprika,
  • 1 fej hagyma apróra vágva,
  • 2 ek olíva (vagy más) olaj,
  • só,
  • bors,
  • 15 dkg spagetti (grano duro vagy normál).
A hagymát apró kockákra vágtam, a kápia paprikát pedig vékony csíkokra, mindkettőt üvegesre pároltam a forró olajon, majd felöntöttem sok vízzel. A csirkemellet kicsontoltam, apró kockákra vágtam és a fővő hagymás, paprikás vízbe dobtam. Sóztam, borsoztam és hagytam puhára főni. Nem kell sok, kb. 15 perc alatt puhára fő a hús. Akkor beletettem a spagettit és puhára főztem. A leve elfő, tehát nem kell aggódni. Tálaláskor tejföllel öntöttem le.

2 Responses to “Tejfölös spagetti csirkemell kockákkal”

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
martinelli. Üzemeltető: Blogger.