Zabpelyhes, mazsolás keksz

2014. december 19., péntek · Posted in , , ,

Ez megint egy olyan aprósütemény, amit hamar el lehet készíteni, nem kell vele sokat bajlódni, sokáig eláll és nagyon egészséges. 


Hozzávalók:
  • 20 dkg teljes kiőrlésű liszt,
  • 25 dkg zabpehely,
  • 20 dkg cukor,
  • 10 dkg mazsola,
  • 2 dl, 2%-os natúr joghurt,
  • 2 tojás,
  • 1 kk. ősölt fahéj,
  • 1/2 kk. só,
  • 1 tasak sütőpor.
 

A tojásokat habosra kavartam a cukorral, majd kavargatás mellett hozzáadtam a joghurtot. A száraz hozzávalókat egy keverőtálba tettem, jól összekavartam, majd hozzáadtam a tojásos masszát és ismét jól összekavartam. Elég kanállal összekavarni. Sütőpapírral kibélelt tepsibe, kiskanállal halmokat helyeztem, majd előmelegített sütőben kb. 20 perc alatt megsütöttem.

2 Responses to “Zabpelyhes, mazsolás keksz ”

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
martinelli. Üzemeltető: Blogger.