Sonkában sült máj tejfölös krumplipürével

2015. január 25., vasárnap · Posted in ,


Hozzávalók:
  • 40 dkg sertésmáj,
  • 20 dkg sonka,
  • olaj,
  • bors,
  • majoránna,
  • fokhagyma.
A májat csíkokra vágtam, megspékeltem fokhagymával, borsoztam, megszórtam majoránnával, majd vékony sonkaszeletekbe csavartam. Fogpiszkálóval áttűztem és forró olajban megsütöttem. Sózni sütés előtt a májat nem szabad, mert a só hatására kemény lesz. Én utána sem sóztam meg, mert elég volt, ami a sonkában volt.  Tejfölös krumplipürével tálaltam.

4 Responses to “Sonkában sült máj tejfölös krumplipürével”

  1. Ha máj, akkor csak jó lehet! Na meg ránézésre is! :-)

    VálaszTörlés
  2. Én szeretem, de csak a baromfi félét. Nagyon ötletes így sonkába tekerve és guszta!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is inkább azt kedvelem, de néha van sertésmáj is az asztalon.

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
martinelli. Üzemeltető: Blogger.