Kakaós, tehéntúrós torta

2015. február 8., vasárnap · Posted in , ,


Hozzávalók a tésztához:
  • 10 dkg margarin,
  • 2 tojás,
  • 10 dkg cukor,
  • 1 tasaksütőpor,
  • 35 dkg liszt,
  • 4 ek cukrozatlan kakaópor,
  • 1 ek citromlé.
Hozzávalók a krémhez:
  • 75 dkg tehéntúró,
  • 10 dkg cukor,
  • 2 egész tojás,
  • citromhéj,
  • gríz,
  • darált dió,
  • színes cukorka.

A margarint a tojással, cukorral, a citromlével és kevés sóval habosra kevertem, majd hozzáadtam a kakaóport, a lisztet, amelybe előzőleg belekevertem a sütőport. Jól összedolgoztam, majd a sütőpapírral kibélett tortaforma aljára helyeztem és kézzel kinyújtottam. 

Megszórtam annyi grízzel, hogy ellepje a lapot, ráterítettem a két tojással és a 10 dkg cukorral összekevert, reszelt citromhéjjal ízesített tehéntúrót. Megszórtam őrölt dióval és színes cukorkával. Ezek el is hagyhatók. A cukorka csak a színhatás miatt került a krémre. Aki gondolja, használhat mazsolát is, mert nagyon passzol a tehéntúróhoz, de nekem most sajnos nem volt itthon. 

Előmelegített sütőben, lassú tűzön kb. 45 perc alatt készre sütöttem.

One Response to “Kakaós, tehéntúrós torta”

  1. Ez aztán nagyon kedvemre való! Tetszetős sütemény, mindent szeretek benne! :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
martinelli. Üzemeltető: Blogger.