Pácolt csirkemell falatkák rizzsel és mexikói zöldséggel

2015. április 28., kedd · Posted in ,


Hozzávalók:
  • 1 csirkemell,
  • 1 tasak mexikói zöldség (450g)
  • 1 bögre rizs,
  • só, bors,
  • olíva olaj, 
  • majoránna.
A csirkemellet kicsontoztam, apró kockára vágtam, sóztam borsoztam, hozzáadtam 1 evőkanál olíva olajat, 2 csipet majoránnát, jól összekevertem és pár órára hűtőbe tettem. Tálalás előtt 3 bögre enyhén sós vízben megfőztem a rizst. A mexikói zöldséget annyi enyhén sós vízben (amihez adtam 2 kk olíva olajat is), hogy ellepje, puhára főztem.
A serpenyőben kevés olíva olajat melegítettem, hozzáadtam a csirkehús falatkákat és kavargatás mellett addig sütöttem, amíg kicsit megpirult.

One Response to “Pácolt csirkemell falatkák rizzsel és mexikói zöldséggel”

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
martinelli. Üzemeltető: Blogger.