Az elrontott palacsinta története - második felvonás

2015. június 17., szerda · Posted in ,

Azért második felvonás, mert sajnos ez már a második adag palacsinta, amit szinte menthetetlenül elrontok. Az elsőről itt olvashattok. Van nekem jól bevált palacsinta receptem, de szeretek új recepteket kipróbálni. Ez is új recept szerint készült, de sajnos nem sikerült. Sehogy sem akart rendesen megsülni, esett szét az egész és ragadt oda.


Volt választási lehetőségem:
  1. kidobom az egészet
  2. megmentem és bevállalom azt, hogy esetleg nem sikerül semmit kihozni belőle és a sok alapanyag kárba vesz.
A másodikat választottam. Tudtam, hogy nem lesz könnyű helyrehozni, mert a palacsintatészta nagyon híg,  sok száraz anyag kell hozzá ahhoz, hogy összeálljon. Tettem hozzá még lisztet bőven, zabpelyhet, cukrot, kakaót és szórtam rá diót is. Végül is jó lett, de elkövettem egy hibát: nem tettem hozzá elég zsiradékot, csak az a 8 dkg olvasztott margarin van benne, ami a palacsintába kellett, ezért törik. De ettől eltekintve finom lett. 

Tanulság: egyelőre nem fogok palacsintát sütni. Elég volt.

4 Responses to “Az elrontott palacsinta története - második felvonás”

  1. De ügyes és találékony vagy :-) A palacsintatésztából elkészített sütid viszont nagyon szép lett és finomnak látszik!

    VálaszTörlés
  2. Palacsintát süthetsz, csak hagyományosat :-). Eszembe nem jutott volna belőle piskótát sütni, nagyon kis találékony vagy :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igazából én sem tudtam mi lesz belőle, de mégis lett valami :) Aki mer, az nyer alapon :)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
martinelli. Üzemeltető: Blogger.