Töltött gomba

2015. június 1., hétfő · Posted in ,


Hozzávalók:
  • szép nagy csiperke gomba,
  • juhtúró,
  • füstölt szalonna,
  • só, 
  • kevés vaj.
A gombát meghámoztam, a szárát kiszedtem és a kalapot is, a szárát is megmostam, hagytam lecsepegni. A tűzálló tálat kivajaztam, beletettem a gombákat, a kalapok mellé a négybe vágott szárakat is. Megsóztam, megtöltöttem juhtúróval és mindegyik kalapba tettem három csík szalonnát, sütőbe toltam  és közepes lángon megsütöttem.

4 Responses to “Töltött gomba”

  1. Fincsi lehetett! Egy-kétszer már én is készítettem hasonlót....

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem ez volt az első, bár többször ettem már.

      Törlés
  2. Guszta lett! Bár nálam a gomba kilőve, ízlik, csak félek :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ettől nem kell félni, ez tenyésztett gomba.

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
martinelli. Üzemeltető: Blogger.