Tejfölös lilapereszke paprikás puliszkával

2015. november 8., vasárnap · Posted in ,


Hozzávalók 4 személyre:
  • 1 kg lilapereszke,
  • 1 fej lilahagyma,
  • 1 fej vöröshagyma,
  • olaj,
  • só,
  • bors,
  • tejföl.
A gombát megtisztítottam, megmostam és felszeleteltem. A hagymát apróra vágtam, a forró olajon megdinszteltem, majd hozzáadtam a gombát, sóztam és borsoztam. Vizet nem kell adni hozzá, mert a gomba nagyon sok vizet enged. Tehát a saját levében hagytam párolódni addig, amíg megpuhult. Ekkor már elég jól elfőtt a vize, így kicsit utánaízesítettem és hozzáadtam a megfelelő mennyiségű tejfölt. Puliszkával tálaltam.

2 Responses to “Tejfölös lilapereszke paprikás puliszkával”

  1. Nahát, nálunk is ez volt tegnap az ebéd, csak csiperkével! Nagyon szeretem! A puliszka csirkemájjal a kedvenc, de ott lohol a nyomában tejfölös gombásan is! :-)

    VálaszTörlés
  2. Én is szeretem, a csirkemájat jobban :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
martinelli. Üzemeltető: Blogger.