Tejfölös zöldbableves csirkeaprólékra

2015. november 14., szombat · Posted in , ,


Hozzávalók:
  • 1 csomag csirkehát,
  • 450 g fagyasztott zöldbab,
  • 1 hagyma,
  • 3 ek olaj,
  • só,
  • bors,
  • pirospaprika,
  • tejföl ízlés szerint
  • petrezselymes fűszerecet (de bármilyen ecet jó).
A hagymát apróra vágtam és az olajon üvegesre dinszteltem. Hozzáadtam a pirospaprikát, felöntöttem vízzel és beleraktam a leforrázott csirkehátakat. Hozzáadtam a sót, a borsot, majd feltettem főni. Addig főztem, amíg a csirkehús majdnem puha volt. Ekkor hozzáadtam a fagyasztott zöldbabot és addig főztem, amíg minden megpuhult. Levettem a tűzről, hozzáadtam a tejfölt, az ecetet és tálaltam.

4 Responses to “Tejfölös zöldbableves csirkeaprólékra”

  1. Nagyon jó ötlet! Én még csak borsóval, vagy karfiollal főztem csirkelevest. Meg leveszöldségekkel persze.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ilyet még én sem főztem, mondhatom, hogy most találtam ki, de finom lett :)

      Törlés
  2. Finom leveskét főztél! Szeretem a zöldbabot, mindenképp! :-)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
martinelli. Üzemeltető: Blogger.