Köménymagos pogácsa élesztő nélkül

2016. január 10., vasárnap · Posted in , ,


Hozzávalók:
  • 30 dkg tehéntúró
  • 35 dkg 82%-os vaj,
  • 35 dkg liszt,
  • 2 kávéskanál só,
  • 5 dkg reszelt telemea,
  • 1 egész tojás + 1 a kenéshez
  • köménymag a tetejére.
A tehéntúrót, a szobahőmérsékletű vajat, a lisztet, 1 tojást keverőtálba tettem, hozzáadtam a sót és tésztát gyúrtam belőle. Kicsit ragacsos lesz, de ez nem baj. Utána egy éjszakára hűtőbe tettem. 
Másnap kivettem a hűtőszekrényből, hagytam 15 percig melegedni, utána lisztezett deszkán kb. fél cm vastagságúra nyújtottam, rászórtam a lereszelt telemeát és 9-be hajtottam, hajtogatási technika itt. Az így kapott tésztát kb. 8 mm vastagságúra nyújtottam, tetejét bevágtam, mint a tepertős pogácsát, pogácsa szaggatóval kiszaggattam. Sütőpapírral kibélelt tepsibe tettem, tetejüket megkentem a felvert tojással, megszórtam köménymaggal és előmelegített sütőben szép aranybarnára sütöttem.

3 Responses to “Köménymagos pogácsa élesztő nélkül”

  1. De szépek, nem is gondoltam volna, hogy élesztő nélkül készült :-)
    A telemeát mi is nagyon szeretjük, Torockóról mindig szoktunk hozni :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Katalin, én is örültem, hogy ilyen szépen felnőttek :)

      Törlés
  2. Szeretném megköszönni a Wiccan Duma nagy segítségét. A lányom mélyen a kábítószer-függőségbe került, kipróbáltam a rehabilitációt és mindent, hogy abbahagyja, de semmi sem működött, sokat sírtam az egész helyzet miatt, mert anyaként kudarcnak éreztem magam. De mindez megváltozott, miután találtam egy megjegyzést az interneten arról, hogy a Wiccan Duma embereken segít. Örülök, hogy a lányom megszabadult a kábítószer-függőségtől a Wiccan Duma segítségével, köszönöm Wiccan Duma az erőteljes varázslatokat. A nézők számára nem ismerem a helyzetét, de biztosíthatom Önöket, hogy segítséget kaphatnak a függőségük megállításához. , állítsa le a megszállottságot, állítsa le a depressziót, hagyja abba a visszaélést. Lépjen kapcsolatba a Wiccan Dumával a következőkért:
    1) Szerelmi varázslatok
    2) Elveszett szerelmi varázslatok
    3) Válási varázslatok
    4) Házassági varázslatok
    5) Szerelmi varázslatok.
    6) Elválasztó varázslatok
    7) Száműzd el a volt szeretőt
    8.) Szeretnél előléptetni.
    9) lottó nyerő varázslatok
    10) Ha meg akarja elégíteni szeretőjét
    11) Varázsmunka a bírósági per megnyerésére
    12) varázslat a megszállottság megtörésére
    Forduljon ehhez a nagyszerű emberhez, ha bármilyen problémája van a végleges megoldás érdekében. E-mail: whitemagictemple@gmail.com
    WhatsApp: +2348155926512

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
martinelli. Üzemeltető: Blogger.