Meggyes boci szelet

2016. március 18., péntek · Posted in , , , ,


Hozzávalók:
  • 36 dkg liszt,
  • 32 dkg cukor,
  • 6 evőkanál kakaó,
  • 2 dl tej,
  • 2 dl olaj,
  • 8 tojás,
  • 1 sütőpor. 
Hozzávalók a töltelékhez:
  • 50 dkg tehéntúró,
  • 20 dkg cukor,
  • 5 dkg gríz,
  • 1 tojás
  • 2 üveg kimagolt meggy.
A sütőt előmelegítettem. 

A 8 tojást szétválasztottam, a sárgákhoz hozzáadtam a cukrot és habosra kavartam. Hozzáadtam a kakaót, a lisztet, amiben előzőleg elkevertem a sütőport, az olajat, majd a tejet és csomómentesre kavartam. Utána hozzáadtam a kemény habbá vert fehérjéket és sütőpapírral kibélelt tepsibe öntöttem.

A tehéntúrót egy tálba tettem, hozzáadtam a tojást, a grízt és a cukrot, majd jól elkavartam. Kiskanállal a tepsibe öntött masszába szaggattam, majd rászórtam a lecsepegtetett meggyet. 

Előmelegített sütőbe toltam és lassú tűzön megsütöttem.

3 Responses to “Meggyes boci szelet ”

  1. A boci szelet nagyon finom, hát még meggyel dúsítva! Tetszik az ötlet! A recepted is, más, mint az enyém. Vittem is magammal, nagy köszönettel! :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen Gerdi! Biztos ízleni fog, nem fogsz csalódni :)

      Törlés
    2. Nem csalódtunk benne! :-) Már rég elkészítettem, kissé átalakítva, de csak most került fel a blogra. Finom volt! Köszönjük itt is a receptet! :-)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
martinelli. Üzemeltető: Blogger.