Vodkaszószos penne

2014. május 12., hétfő · Posted in


Hozzávalók:
  • 1 ek. vaj,
  • 1 fej hagyma apróra vágva,
  • 2 cikk fokhagyma,
  • 1 ek apróra vágott petrezselyemzöld,
  • ½ tk só,
  • ¼ tk őrölt bors,
  • 3 ek paradicsompüré,
  • 50 ml vodka,
  • 30 dkg penne (ez a főzés előtti súlya),
  • ½ bögre tejföl,
  • bazsalikom.
A vajat megolvasztottam, hozzáadtam az apróra vágott hagymát, az apróra vágott fokhagymát és megpároltam (3 - 5 perc). Hozzáadtam az apróra vágott petrezselyemzöldet, a sót, a borsot és kétszer, háromszor megkavartam. Utána hozzáadtam a paradicsompürét, összekavartam és 5 percig főztem. Hozzáadtam a vodkát és még 5 percig főztem. Közben enyhén sós vízben megfőztem a durum pennét, leöntöttem róla a vizet és hagytam lecsepegni. A szószhoz hozzáadtam a tejfölt, az egészet a pennére öntöttem, majd megszórtam bazsalikommal. Nagyon finom, a vodka egy különleges ízt ad neki. 

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
martinelli. Üzemeltető: Blogger.